Dodge Ram 2500 Laramie Heavy Duty ELADVA
Dodge Ram 2500 Laramie Heavy DutyDodge Ram 2500 Laramie Heavy DutyDodge Ram 2500 Laramie Heavy DutyDodge Ram 2500 Laramie Heavy DutyDodge Ram 2500 Laramie Heavy DutyDodge Ram 2500 Laramie Heavy Duty

Az autó Mo-on újonnan 0km-esen lett forgalomba helyezve 6 személyesnek vizsgáztatva, egyedi rendelésre gyártva sport kivitelben, ami az első-hátsó lökhárító és a hűtőmaszk színre fújását is jelenti. Minden extrát tartalmaz, amit kérni lehetett bele új korában. A Laremie felszereltségen túl, ami magába foglalja a motorosan állítható fűthető velúr betétes hímzett üléseket az Infinity hangrendszert a tetőkárpitba integrált computert. Gyárilag került beépítésre az első ülések fej támláiba egy DVD lejátszós monitor, amiket később Sony márkájúra cseréltettem így játékkonzolokkal is használhatóak. A kormányról vezérelhető navigációs fejegység isgyári extraként lett bele kérve, ami tökéletesen működik a teljes európai térképpel. Összesen 4db monitor található az autóban. Kettő a fejtámlákban egy, amit az utas oldalra lehet rögzíteni és egy, ami a vissza pillantó-tolatókamera és a DVD monitorja is egyben. A Dodge emblémával ellátott gyári plató bélés is külön extraként lehetett rendelni hozzá. Heavy Duty kivitelben gyártották, ami pl. 7cm-es gyári kialakítású emelést és erősített első-hátsó hidat és differenciál művet jelent. Található benne egy elektromosan két fokozatban is kapcsolható differenciálmű zár is. Lehetett rendelni hozzá sötétített és nyitható oldalsó ablakokkal kialakított LEER márkájú-ami a legjobb minőséget képviselő gyártó-színre fújt plató borító felépítményt is. Az autó B jogosítvánnyal vezethető 6 személy szállítására van vizsgáztatva. A gépjármű makulátlan műszaki és esztétikai állapotban van. Kompromisszumoktól mentes teljes műszaki és esztétikai automataváltó felújítást kapott. Ekkor beépítésre került egy hidraulika átalakító kit és egy nyomásszabályzó szelep amit a kormányműhöz hasonlóan, módosításként adott ki a gyártó az autó váltójában. Ezáltal a váltások felfelé és lefelé is gyorsabban és pontosabban történnek. Az autó osztóműve is teljesen fel lett újítva a váltóval egyidőben mind műszaki mind esztétikai tartalmát illetően.

A 190cm hosszú platón 2db EUR szabvány szerinti raklap kényelmesen elfér. A Cummins diesel motor a világ legmegbízhatóbb diesel motorja amennyiben karban van tartva és gyári alkatrészekkel illetve olajjal van szervizelve, így gond nélkül elmegy 1 millió km-t is. Soros 6 hengeres 5.9L –es 24V-es 325LE-s és 1600 fordulaton 830Nm a nyomatéka. Hivatalosan a gyári adatok szerint, vontatható vele 8100kg és 1600kg-ot képes szállítani így összesen majd 10tonnát képes mozgatni. A szervizelése mindig a gyári Cummins motorolajjal és eredeti Chrysler (Mopar) szűrőkkel történt most is az van bene, ami nem rég lett cserélve. Pár ezer km-el ezelőtt átesett egy teljes műszaki felújításon. Szó szerint minden kopó alkatrész ki lett cserélve gyári Mopar alkatrészekre.

Az összes gömbfej, 4db lengéscsillapító, összes féktárcsa, és fékbetét, minden szilent, porvédő gumiharang, kormány összekötő lengéscsillapító, összes kardánkereszt, automata váltó olaj és szűrő, mindkét differenciálműben az olaj, féltengelyek ki lettek húzva felületkezelve a végeik a csapágyak és szimeringek kicserélve stb.

A gyárilag szerelt gyengébb minőségű kormányművet lecseréltem egy szintén gyári, de már újratervezett és feljavított, erősített kivitelű kormányműre melyet a Chrysler hozott ki 2008-ban miután sok panasz volt az eredetileg szerelt gyengébb minőségű kormányműre. Ezzel együtt le lett cserélve a kormány összekötő is a gömbfejekkel együtt egy újfajta kialakításúra, ami az erősített kormányműhöz illik.

Az első hátsó híd, csonkállványok, féknyergek, első spirálrogók, hátsó laprugók, a vonóhorog konzolja, az osztómű, az összes kardántengely fémtisztára való pucolása után horganyozva és fényezve lett. Ugyan ez igaz minden futómű alkatrészre, a hátsó lökhárítóra, az összes csavarra és tartó konzolra. A még hatékonyabb hűtés érdekében, ami csak extrém melegben és vontatási körülmények között jöhetne ki beépítésre került a klíma hűtője elé egy plusz hűtő ventillátor, hogy ezekben az extrém esetekben se kelljen nélkülözni a megszokott minőségű utastér hűtést. Ezzel együtt ki lett cserélve a viszkó kuplungja a teljes vezérlése a szíj, vízpumpa és a generátor is természetesen eredeti Chrysler alkatrészekre a vízhűtője kiszedve és kitakarítva.

Tekintsen meg további képeket az autóról >>>